Verkkokaupan toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Sannan asuste Shop, y-tunnus 2382897-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.shopfashion.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Shopfashion.fi ei takaa verkkokaupan kaikkien tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Mikäli tilaamasi tuote on loppunut varastosta, shopfashion.fi toimittaa sen jälkitoimituksena. Mikäli tilaamasi tuote on loppunut emmekä saa sitä lisää varastoon, ilmoitamme siitä välittömästi.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Collector lasku, Collector osamaksu, Nordea, Osuuspankki, Aktia, POP pankki, Danske Bank, Säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki sekä Ålandsbanken.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Verifone.

 

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika on 10-26 - tai 6-12 arkipäivää maksun saapumisesta tilille riippuen toimitustavasta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Voit valita toimitustavaksi lentopaketin tai Express paketin. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit tarkistaa tilauksesi postikulut ostoskorista ennen tilauksen hyväksymistä. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä riippuen ostoksiesi painosta.

Toimituskulut määräytyvät aina paketin painon mukaan.

Express toimituksia varten tarvitsemme asiakkaan voimassaolevan puhelinnumeron.

Tullaus

Tuotteiden hinnat sisältävät 24% alv. joka on jo maksettu Suomeen. Varastomme sijaitsee Kiinassa ja tuotteemme postitetaan EU:n ulkopuolelta. Tämän vuoksi tulli saattaa pyytää sinua tullaamaan pakettisi. Mikäli pakettisi tulee tullin kautta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse niin hoidamme tullauksen puolestasi. Mikäli haluat hoitaa tullauksen itse, lähetä asiakaspalveluumme tullilta saamasi tullauspäätös ja tilinumero, jonne haluat maksun palautettavan.

Yhteydenotto: asiakaspalvelu@shopfashion.fi

Viestin aiheeksi: tullaus

Palautamme maksun kahden arkipäivän sisällä tilillesi.

 

Peruuttaminen

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus 24 tunnin sisällä sen tekemisestä ilman lisäkuluja. Tätä varten sinun tulee olla yhteyksissä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@shopfashion.fi

Mikäli palautusilmoitus ei ole saapunut meille 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, käsittelemme tilauksesi eikä sen peruuttaminen ilman lisäkuluja ole enää mahdollista.

Voit perua tilauksesi kuitenkin 14 päivän sisällä sen tekemisestä. Mikäli tilauksesi on jo lähtenyt varastoltamme, perimme tilauksestasi toimituksesta aiheutuneet kulut.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättämiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuspostikulut ovat toistaiseksi ostajan vastuulla ellei kyseessä ole virheellinen tai muuten poikkeuksellinen tuote.

Yhteydenotto: asiakaspalvelu@shopfashion.fi

Viestin aiheeksi: palautus

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on saapunut meille, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksun palautusta varten ostajan tulee ilmoittaa meille tilinumero.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen:asiakaspalvelu@shopfashion.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Sannan asuste Shop käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Sannan asuste Shop sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.